loading...
ساتراپی
mashti بازدید : 149 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

حدس میزنم که خواهی گریخت .

 التماس نمی کنم . از پیت نمی دوم . اما صدایت را در من جا بگذار .

می دانم که از من دل می کنی . راهت را نمی بندم. اما عطر خنده هایت را در من جا بگذار .

 می دانم که از من جدا خواهی شد. خیلی ویران می شوم . از پا نمی افتم . اما رنگت را در من جا بگذار .

 احساس می کنم تباه خواهی شد و من خیلی غمگین می شوم اما گرمای حرفهایت را در من جابگذار .

 فرقش را با حالا می دانم که فراموشم خواهی کرد و من اقیانوسی خواهم شد سیاه و غم انگیز . اما طعم بودنت را در من جا بگذار .

هر طور شده خواهی رفت و من حق ندارم تو را نگه دارم اما... اما عشقت را در من جابگذار .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا همه چی درهمه!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 503
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 789
  • بازدید ماه : 789
  • بازدید سال : 15,318
  • بازدید کلی : 38,802